sábado, 7 de abril de 2012

e se nos oferecerem bilhetes para um festival, não devem ser da ticketline.

esta troca de emails foi-me enviada por um amigo desesperado que vem ao Alive! e tentou comprar o raio do passe online na ticketline, amigo esse que estava a usar o site. que enviou o email pelo próprio site. mas quem estava do outro lado não entende isso. pior. não sabe que numa linha de apoio com suporte ao mundo inteiro, tem de responder ao mundo inteiro. este é o suporte dado a clientes dispostos a gastar dinheiro no produto deles pela internet:

- I am interested in buying a ticket for the Optimus Alive festival in July in Portugal. But i live in the U.S.
Can I still buy tickets?
what is the process? Do i get an electronic ticket to print out?

- 21:04
Good Morning,

Ticketline is already selling this concert.

-21:04
Hello Nuno,
Yes I know ticketline.pt is selling tickets. That is why I am emailing you. You did not answer my question.

How do I RECEIVE the ticket if I live in the U.S.A.?

-21:04
We suggest that you look on our web side in www.ticketline.pt and buy there.

-21:05
ha. your customer service is not very good at answering questions....

I'll buy from somewhere else.

resultado: vou eu fazer o trabalho da ticketline.
:P keep up the good work, assholes ;)
esta última parte é minha.

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